Thursday, August 4, 2011

Selamat Berpuasa Kepada Semua Umat Islam

Rasanya belum terlambat aku mengucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh umat Islam terutama Penduduk Kg.Sungai Nibong. Maklumlah sejak awal lagi aku kurang sihat dan deman.Alhamdulillah, tahun ni aku dapat lagi menjalani ibadah puasa. Semoga semua penduduk kg juga dapat menjalani ibadah dengan rasa bersyukur dan penuh keberkatan.
Hari ni hari kelima kita berpuasa. Dikampung suasana masih tenang dan rutin harian berjalan seperti biasa. Cuma di waktu petang saje agak sibuk dengan ibu bapa mencari juadah dan mengambil anak pulang dari sekolah. Seminggu atau dua minggu lagi tentunya kampung akan menjadi sibuk kerana menerima kunjungan anak-anak yang berada diperantauan. Tentunya suasana kampung akan berubah, rumah-rumah dihiasi dengan bunga-bunga,lampu-lampu dan keriangan menyambut ketibaan Aidilfitri. Mudah-mudahan kita semua dihindari dari sebarang musibah yang tidak diingini. Amin

A Kiss of Adventure (Treasures of the Heart Series #1)       Lye in Wait (A Home Crafting Mystery)   The Help (Movie Tie-In)

No comments: