Wednesday, September 30, 2009

Takziah Buat Keluarga Wak Suradi dan Hj Kamit Bin Marjo.

Dalam kita mengerjakan ibadah puasa yang lalu, kita telah kehilangan warga kampung kita iaitu isteri kepada Wak suradi yang telah kembali kerahmatullah dalam bulan puasa yang lalu. Dalam hari yang baik dan bulan yang baik , maka Allah telah menjemput almarhumah dalam keadaan yang tenang. Semoga almarhumah akan diletakkan dalam golongan orang-orang yang beriman.
Raya keempat pula kita telah kehilangan warga kita iaitu Tn. Hj Kamit Bin Marjo yang telah kembali kerahmatullah pada hari raya keempat. Mudah-mudahan beliau akan dimasukkan dalam golongan orang-orang yang beriman.
Kepada keluarga wak Suradi dan Hj Kamit diharap bersabar menerima dugaan dari Allah atas kehilangan orag-orang yang tersayang.
Dalam kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat Hari Raya maaf zahir Batin kepada seluruh warga Kg Sungai Nibong Semerah dan semua yang melayari blog saya. Harap salah dan silap dapat dimaafkan. Sekiranya warga Kg Sungai Nibong atau anak-anak perantauan Sungai Nibong Semerah ingin menyumbang apa-apa artikal atau gambar-gambar sejarah atau peristiwa bolehlah email saya dialamat yang tertera dibahagian atas blog saya.
Selamat Hari Raya Untuk Seluruh Umat Islam di Malaysia.

1 comment:

Mohd Aznan said...

Takziah diucapkan.. Moga roh Allahyarhamah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Amin..